czwartek, 2 sierpnia 2012

{22} Rodzina Baker 2, Mini sesja

(c) Alison

Cześć wszystkim! Jak wam minął pierwszy miesiąc wakacji? Mnie strasznie szybko. Nigdzie nie wyjeżdżałam. Planowałam już następne wakacje. hahaha. Nie mam zbyt wiele do opowiadania. Chciałam wam jeszcze przekazać, że otwarcie HS.pl nastąpi w ten weekend. Serdecznie was zapraszam. To przejdźmy do notki.

Rodzina Baker

Pamiętacie jeszcze Amy Baker? Jak tak to super. Jeżeli nie to: Amy mieszka w wieżowcu w Bridgeport. Nie ma chłopaka. Chce zostać reżyserem filmowym. Ma bodajże 2-3 gwiazdki osobistości.


Na jakiejś imprezie. Popijając drinka.


Na siłowni. Ta mina mówi wszystko.


Nic za darmo. Nawet w simowym świecie.


Wchodząc do klubu. Uwielbiam jej tatuażyk.


Jedzonko...


Bańki... jeeeee!


Amy przeprowadza się do świeżo kupionego domu. Ma już dość mieszkania w wieżowcu.


Jej nowy dom. Ogromnie mi się podoba (nie budowany przeze mnie).


Pierwszy posiłek w nowym domu. :)


Pełne skupienie...


Lody! Amy po raz kolejny się przeprowadziła. Tym razem do Appaloosa Plains. W tym mieście jest dużo spokojniej niż w tłocznym Bridgeport.


Dostało posadę stylistki mody. Tutaj ze swoją szefową. Ma fajną czapkę. lol



Amy adoptowała pieska, którym jest Sir-Dancelot.






Urodziny Sira-Dancelota. Amy jest podekscytowana. :)






Zabawa ze swoim pupilem.


Rybka!


Poznała jakiegoś przystojniaka.


Spodobali się sobie.


Jak słodko.


Zdjęcie z serii: dodatkowe zdjęcie. Widok z mieszkania Amy w Bridgeport. Idealnie pokazuje śmietnik. hahaha


Kolejne dodatkowe zdjęcie. Przedstawia drzewa. Bardzo mi się spodobały. :)

Mini sesja Amy z bąbelkami

Jeśli chcesz pobrać kliknij na obrazek powyżej. Ta sesja nie jest jakaś specjalna, ale może się komuś przydać.

24 komentarze:

  1. Amy jest cudowna >.< cudnie jej w tej fryzurze i nie waż się nawet jej zmieniać :D Sesja też jest fajna. Pobieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej tu Nessie, a teraz już Koffi St. Przeniosłam bloga na blogspota. Nowy adres to; creative-sims.blogspot.com. Zapraszam ! <3 Jak coś to juz jestes w elicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na happinessims.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rodzinka :) Sesja fantastyczna i oczywiście pobieram :3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie że pamiętam Amy! Jest prześliczna <3 hahahah ale ta jej szefowa ma twarzyczke <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc, tak: dodałam twój blog do tak zwanych ulubionych, czy ty mogłabyś dodać także mój? http://s-by-sims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha. Amy ma świetny widok z tego okna. :D Śliczna simka. *-* // nn na [divine-sims.blogspot.com]. zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetne <3 sesje moze pobiorę, bo Amy jest śliczna <3 nn na creative-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Amy jest piękna! :o A na 3 zdjęciu ma taką minę, jakby nie mogła zrobić kupy. Hahaha xd Na 8 zdjęciu Simka ma przepiękne wnętrze domu, a na 9 ogród! Drzewka również mi się spodobały. :) Pozdrawiam. pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  10. nn na creative-sims.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe , ja też nie lubię dużego wysiłku xd
    zapraszam na foto-sims-story.blogspot.com NOWY adres ! Oczywiście mam Cie w elicie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna rodzinka :) Sir-Danclot ma słodkie oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. NN na foto-sims-story.blogspot.com ;]
    Mam pytanie czy mogła byś informować mnie o nn ? ;}

    OdpowiedzUsuń
  14. Ouuuu Sir-Dancelot ubóstwiam tego psiaka :O. Pozwoliłam sobie dodać twojego bloga do linków. /epicsim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nn / creative-sims.blogspot.com Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. super zapraszam cię do mnie simflow.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amy jest śliczna! Ja nie lubię wieżowców, są jakieś dziwne haha.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super imie (Sir-Dancelot) xD
    A przy okazji jestem Sara :)
    Przez przypadek znalazłam twojego bloga w googlach.
    Chyba będe tu wpadać częściej :) Twój blog mi się spodobał

    s-jak-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Amy jest piękna, a ten piesek z łatwym do zapamiętania imieniem, ale jednak boję się, że cos pomylę słodki XDDD <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog ! ♥
    Zapraszamy do nas Blog o Sims 3/2

    Twój blog dodaliśmy na naszym blogu do tak jakby naszej elity :D

    Luknij sobie http://connection-sims.blogspot.com

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog, sesja też jest boska ~ crazy-the sims

    OdpowiedzUsuń